سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسی سامانه

تخت را تزئین نکنید


نوع تخت بسته به کیفیت اتاق و سلیقه شخصی متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و سبک هر فرد طراحی شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای خصوصی برای هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب محسوب می شود و تاثیر زیادی در طراحی اتاق خواب دارد. ملحفه با توجه به دکور اتاق و سلیقه فرد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد مبله شود. زیرا اتاق خواب معمولاً فضای شخصی هر فردی است و باید آرامش و امنیت را برای هر فردی به ارمغان آورد. به همین دلیل است که افراد به محض اینکه محل خواب خود را عوض می کنند، برای چندین شب احساس ناراحتی می کنند. ملافه در واقع مهمترین قسمت اتاق خواب است. تخت قسمت بزرگی از اتاق را اشغال می کند و مکانی برای خواب و استراحت در نظر گرفته می شود. به همین دلیل مناسب است که ملافه ها زیبایی و راحتی را با هم ترکیب کنند.

نوع تخت بسته به دکور اتاق و سلیقه هر فرد متفاوت است. اتاق باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد سازماندهی شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای شخصی برای هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد.

واحدهای پشتیبانی تخت

به طور معمول، اجزای سوئیت اتاق خواب شامل تخت، میز خواب، میز آرایش، آینه، کمد لباس و پوف است. اما گاهی متوجه می شوید که یکی از این چیزها در بین آنها نیست. در این زمان می توانید سفارش دهید که یکی از آنها به عنوان یک سرویس اختیاری برای شما ساخته شود. تانیل چوب انواع سرویس خواب را در طرح ها، سبک ها و رنگ های مختلف تولید و به فروش می رساند.

مهمترین بخش سرویس خواب

تخت خواب یکی از موارد مهم در اتاق خواب است که بر اساس نیاز افراد، اندازه و ارتفاع تخت تعیین خواهد شد. به عنوان مثال تخت یک نفره معمولاً دارای عرض 90 تا 110 سانتی متر و ارتفاع 200 سانتی متر است که البته با توجه به نیاز افراد قابل تنظیم است. به عنوان مثال یک فرد قد بلند نیاز به تخت خواب بلند دارد و تخت مورد نظر باید بر اساس آن انتخاب شود.

نکاتی که هنگام خرید تخت خواب به آنها نیاز دارید

هنگام خرید تشک را فراموش نکنید. به این دلیل که برخی از تخت ها به دلیل استفاده از چوب نامناسب و رنگ نامناسب بوی بدی دارند و در طولانی مدت باعث بیماری های تنفسی می شوند. حتی اگر آلرژی دارید، این بو می تواند باعث تشدید بیماری شود.

میز آرایش یا توالت

سایر مبلمان اتاق خواب شامل یک میز آرایش است که برای نظم دادن به لوازم آرایشی استفاده می شود. افراد می توانند برای ساخت میز آرایشی با طرح و شکل دلخواه به سازندگان و طراحان سفارش دهند. همچنین می توانید یک صندلی در کنار میز آرایش قرار دهید تا احساس راحتی کنید و ظاهر زیباتری به ظاهر اتاق خواب خود ببخشید.علاوه بر زیبایی میز آرایش، از خوش ساخت، ایمن و بادوام بودن آن و اینکه پایه آن او ضعیف نیست. در برخی از میزهای آرایش، آینه به میز متصل شده و پیچ می شود، در حالی که در برخی دیگر به طور جداگانه نصب می شوند. برای خانه هایی که کودک در آن حضور دارد، استفاده از سرویس بهداشتی با آینه متصل در اتاق خواب توصیه می شود تا هنگام برخورد ناگهانی کودک به توالت، آینه بر روی او نیفتد و جان و سلامت او در امان باشد. حتی اگر مدلی را دوست دارید که آینه جداگانه داشته باشد، می توانید از فروشنده یا طراح بخواهید آن را برای شما به میز آرایش بپیچد.

پایه شب و میز کنار تخت

یکی دیگر از لوازم مورد استفاده در اتاق خواب میز کنار تخت است. این دستگاه مانند میز آرایش در ابعاد و اندازه های مختلف موجود می باشد. همچنین تخت ها طرح های مختلفی دارند. به طور کلی تخت یک نفره با یک تخت و تخت دو نفره با 2 تخت ارائه می شود. میز کنار تخت در واقع وسیله ای ساده است که می توانید هر زمان که نیاز باشد، یک لیوان آب، کتاب، دارو، ساعت و غیره در آن نگهداری کنید. طول و عرض معمولی یک پاتختی 40-50 سانتی متر است. ارتفاع میز کنار تخت همان چیزی است که وقتی روی تخت دراز کشیده اید می بینید. با این حال، بهترین ارتفاع تخت 65-70 سانتی متر است.
https://aftabir.com/news/view/14285/بدون-توجه-به-دکوراسیون-سرویس-خواب-نخرید
آینه بخشی عملی از سرویس اتاق است

یکی دیگر از لوازم اتاق خواب آینه است. برخی افراد در واقع خرید آینه را ضروری نمی دانند، اما امروزه آینه کاربردی ترین قسمت داخلی اتاق خواب محسوب می شود. زیرا افراد به خصوص خانم ها هنگام آرایش به آینه نیاز دارند. یا وقتی مردم از خواب بیدار می شوند، می خواهند خودشان را ببینند. برای برخی از اتاق خواب ها یک آینه بلند و برای برخی دیگر آینه های دیگر طراحی شده بود. به دلایل ایمنی، پیچ کردن آینه به میز آرایش توصیه می شود.

کابینت یا کشو

کمد یکی دیگر از لوازم اتاق خواب است که اندازه آن به فضا و اندازه اتاق خواب بستگی دارد، کمد در اتاق شما قرار می گیرد و می توانید لباس ها و وسایل خود را در آن نگهداری کنید، بهتر است یک تخت خواب کشو دار خریداری و استفاده کنید.

پف یا پف

پوف یا پفک یکی از وسایلی است که علاوه بر مبلمان در سرویس های تخت خواب استفاده می شود. انواع مختلفی از پوف ها وجود دارد، برخی فقط صندلی هستند، در حالی که برخی دیگر به عنوان صندوق فروش عمل می کنند که می توانید وسایل ضروری خود را در آن ذخیره کنید.

سوئیت دو خوابه

ست های تخت دو نفره معمولا برای زوج ها استفاده می شود. جوانان تازه ازدواج کرده سرویس خواب را بخشی از خدمات آتش نشانی می دانند. زیرا بهترین سرویس خواب های دو نفره از چوب ساخته شده اند. از این رو سرویس خواب های دونفره با طرح ها و رنگ های شگفت انگیز معمولا ساخته شده و به دست زوج های جوان می رسد. در نظر داشته باشید که سرویس خواب به عنوان یکی از اعضای دائمی اتاق خواب باید با کیفیت و بادوام باشد و چوب آن به مرور زمان از بین نرود.

خواب راحت با تخت خواب با کیفیت

مجموعه ای از ملافه ها به خصوص تخت خواب بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. بنابراین هنگام خرید سرویس خواب باید به تمام جزئیات و دستورالعمل خرید توجه کرد تا تمامی اجزای سرویس خواب از کیفیت کافی برخوردار باشند. توجه به تم و چیدمان اتاق خواب هنگام خرید روتختی بسیار مهم است. آیا می خواهید یک تصمیم عاقلانه برای خرید بگیرید؟ می توانید از مشاوران تانیل چوب مشاوره بگیرید تا مناسب ترین سرویس خواب را با قیمت مناسب به بهترین شکل به شما پیشنهاد دهند.