سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسی سامانه

کنکور کی هست؟ 5 نکته طلایی برای انتخاب مدرسه پذیرش


کلاس های کنکور یکی از ابزارهای کسب بهترین نتیجه در کنکور است که در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری جایگاه ویژه ای دارد. موسسات مختلف کلاس های مختلفی را برای آمادگی در کنکور برگزار می کنند، اما با وجود این تنوع و تبلیغات; اتفاقی که می افتد سردرگمی دانش آموزان برای عضویت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب کلاس مناسب در بین موسسات و کلاس های مختلف است. در ادامه به ویژگی های یک کلاس کنکور خوب و نکات طلایی برای انتخاب مدرسه کنکور مناسب می پردازیم. با ما در مرکز آموزشی همراه باشید.

نکته 1. لزوم استفاده از کلاس کنکور

ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا باید در کلاس امتحان شرکت کنید یا خیر. واقع بین باشید و ببینید آیا کلاس امتحان واقعا ارزشش را دارد، اگر خودتان را به چالش بکشید، زمان بیشتری را در این کلاس صرف کنید و با منابع مناسب کار کنید، آیا نقاط ضعف شما با این کلاس برطرف نمی شود؟ اگر قدرت تصمیم گیری در این مورد را ندارید، از یک مشاور کمک بخواهید. ممکن است لازم باشد در برخی از دروس از نمره امتحانی استفاده کنید. شاید مشکل مطالعه شما با کتاب های درسی حل شود. قبل از ورود به کلاس‌های امتحانی، باید به دقت در نظر بگیرید که آیا با توجه به زمانی که صرف می‌کنید، می‌توانید به اندازه کافی از کلاس‌ها بهره ببرید. در این قسمت از مقاله از شما دعوت می کنیم برای دیدن نوروز به زبان اردو با ما همراه باشید.

نکته 2: اساتید متخصص در مدارس کنکور حضور دارند

کلاس های کنکور معتبر با اساتید مجرب می تواند نقاط ضعف و مشکلات چهار ساله آموزش عالی را اصلاح و رفع کند. آموزشگاه کنکور با داشتن اساتید قوی و مجرب می تواند به اهداف آموزشی و پیشرفت دانش آموزان جهت دهی مناسبی دهد. تجربه و قدرت بیان معلم کمک زیادی به یادگیری دانش آموزان می کند.

 

می توانید از کسانی که در طول این سال ها با آن معلم کلاس گذرانده اند بپرسید و سپس انتخاب کنید. معلمانی هستند که دروس 4 ساله دبیرستان را به صورت تخصصی و به روش معمول 9-8 ماه تدریس می کنند و کاستی ها را پوشش می دهند. این یک کار دشوار است که فقط معلمان حرفه ای و با تجربه می توانند از عهده آن برآیند.

نکته 3: زمان رفتن به مدارس برای آزمون برنامه ریزی شده

در سال قبل از کنکور برنامه ریزی دانش آموزان بسیار فشرده است. ترتیب کلاس ها برای دانش آموزان بسیار مهم است. زمان برگزاری کلاس ها در هفته باید مشخص باشد تا دانش آموز با خیال راحت به برنامه ریزی خود ادامه دهد. مدرسه کنکور باید برنامه درسی مشخصی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا بتوانند برنامه ریزی مناسبی داشته باشند. مهمترین چیز این است که این برنامه کلاس تغییر نمی کند. در این قسمت از مطلب توصیه می کنیم در دیدن اردوی نوروزی با ما همراه باشید.

هیچ یک از داوطلبان رتبه برتر که در دوره های خوب و درجه یک پذیرفته شدند، در کل سال کنکور خود در کلاس های کنکور شرکت نکردند و فقط برای انجام جمع بندی یا اصلاح باید ثبت نام می کردند. سوالات خیلی کوچک درس نام ها در کنکور بود. بنابراین سعی کنید در تعداد کلاس ها زیاده روی نکنید. نیازی نیست تمام وقت خود را صرف مطالعه کنید. برای استفاده حداکثری از کلاس خود، باید قبل از کلاس زمانی را برای مطالعه و بعد از کلاس را برای مطالعه مجدد اختصاص دهید، بنابراین با توجه به نیاز خود در کلاس ها ثبت نام کنید.

نکته 4: افزایش سطح کنکور را هدف گذاری کنید

دانش آموزان سطوح مختلف دانش و یادگیری دارند و یک مدرسه خوب باید این را در نظر بگیرد. اگر همه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس به یک اندازه واجد شرایط باشند، معلم می‌تواند دروس را در کلاس با سرعت مناسب تقویت کند. اگر عملکرد تحصیلی دانش آموز ضعیف یا متوسط ??باشد، داوطلب نباید در کلاس های داوطلبان سطوح بالاتر شرکت کند. با شرکت در کلاس هایی با سطح نامناسب، زمان، انرژی، انگیزه را هدر خواهید داد و به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

نکته پنجم: باید بین کلاس درس و برنامه درسی رابطه درستی وجود داشته باشد

اگر برنامه درسی خاصی دارید و یا در یک موسسه تخصصی کنکور ثبت نام کرده اید، سعی کنید در کلاس های کنکوری که موضوعات آنها با برنامه تحصیلی شما سازگاری دارد ثبت نام کنید. در این صورت تأثیر یادگیری کلاسی را مستقیماً در آزمون خود خواهید دید. چیزی که از کلاس های کنکوری انتظار می رود این است که درصد شما نسبت به کلاس نداشتن بیشتر باشد. وگرنه شرکت در این کلاس ها واقعا وقت تلف کردنه.

حقیقت این است که هیچ کلاس یا موسسه ای نمی تواند تضمین کند که شما در بهترین رشته پذیرفته خواهید شد. این تلاش، اراده و تلاش شماست که معجزه می آفریند. برای رسیدن به هدفتان آرزوی موفقیت کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. تست ها، کلاس های کنکور، انواع منابع آموزشی، مربی و غیره. مرحله دوم کار و تصمیم شما ابزارهایی هستند که می توانید به آن دست پیدا کنید و اولین قدم و اولین قدم انگیزه و هدف شماست.

ادامه مقاله: https://payju.ir/content/لیست-آموزشگاه-های-کنکور-در-